Tuesday 18 June 2013

Masa itu Emas

hye my blog..

kalau rumah ni dah xmacam rumah agaknya, dah lama tak updated..aku mmg malas nak menulis,tak macam zaman sekolah dulu,ape je yang aku buat and tentang si dia semua aku catat dalam diari. al-maklumla kan baru bercinta,semua nak catit kan..time tengah seronok.

sekarang ni umur pon dah meningkat,cabaran hidup pon makin bertambah,mmg xder mood langsung nak berkongsi cerita,sebab tiada yan menarik pun, aku pon benci dengan ape berlaku kat aku,tapi aku kena ape yang jadi ni ketentuan-Nya.

Yang pelik tentang aku,aku dengan orang luar aku susah sgt nak ketawa,walaupon orang bercerita bagai nak rak..maybe aku xserasi kot dengan si pencerita. susah nak jumpa orang yang boleh buat aku ketawa, mungkin kisah hidup aku ni x macam orang lain kot, tak sesenang orang lain,tak semewah orang lain. ape yang aku nak aku kena usaha sendiri dari kecil sampai la sekarang. Biarla orang nak kata ape pon yang penting aku dengan kehidupan aku. Aku seorang yang sangat degil,lau aku xsetuju pada sesuatu perkara aku diam n senyum.. pastu aku akan abaikan n lupa kan je.

aku dah start malas ni,takat ni je la ye,aku mmg penulis yang xbaik..aku tulis je ape aku nak tulis ni..aku nak bc balik pon pening..


akhir sekali : sya nak pakwe cam zizan razak boleh tak,boleh wat aku ketawa n wat aku awek muda sekali..xyah membazir duit beli supliment...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...